ماستر نت
بقلوب ملؤها المحـ.ــبة
وأفئدة تنبض بالمودة
وكلمات تبحث عن روح الاخوة
نقول لكِ أهلا وسهلا
اهلا بكِ بقلوبنا قبل حروفنا
بكل سعادة وبكل عزة
ماستر نت
بقلوب ملؤها المحـ.ــبة
وأفئدة تنبض بالمودة
وكلمات تبحث عن روح الاخوة
نقول لكِ أهلا وسهلا
اهلا بكِ بقلوبنا قبل حروفنا
بكل سعادة وبكل عزة
ماستر نت
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
ماستر نت

موقع لكل العرب

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

يوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ماستر نت
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
ماستر نت

الدولة الدولة : جمهورية مصر العربية
الجنس الجنس : ذكر
تاريخ الميلاد : 01/01/1995
العمل/الترفيه : تطوير مواقع
SMS : نشكر الله

يوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$ Empty
مُساهمةموضوع: يوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$   يوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$ Icon_minitime1الجمعة 15 مايو 2015, 23:41

الحب هو ان تشعرها بانك تفهمها جيدا

يوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$ Mood21الزوج:فين الشراب الاسود
الزوجة:فالغسيل
يوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$ Mood19الزوج:فالغسيل بيعمل ايه انا عايزة ليه ماغسلتيهوش
يوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$ Mood24الزوجة:انت كنت لابسه امبارح والميه مقطوعه هاغسله لما تيجى الميه
يوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$ 230الزوج:انت ست مهمله كده علطول ناسية حجاتى ومابتهتميش بيه طول النهار قاعدة قدام التلفزيون مأنتخه وفاضية
يوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$ Mood22الزوجة:انا جبت سيرة نسيان بقولك المية كانت مقطوعةيوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$ SSig_thinking
يوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$ Mood16الزوج:خلى بالك دى تانى مرة اكون عايز شراب ومالاقيهوش نظيف غلطاتك كترت
الزوجة:انت مش واخد بالك انا باتكلم انت مش سامعنى
يوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$ SFi_batالزوج:عموما انا هالبس الكحلى وامرى الى الله انت عارفه انى راجل مهم ولازم اهتم بمظهرى بس للاسف انتى مابتقدريش ده
[size=32]يوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$ 209الزوجة: فى اوبشن اسمه السمع ولا كل الرجالة لاغين الاوبشن ده مع زوجاتهم

ولكم كل يوم حلقه

منتظر ارائكم وردودكم اكمل ولا ايه
[/size]

عدل سابقا من قبل القبطان في الخميس 11 يونيو 2015, 01:25 عدل 2 مرات
https://masterneet.0wn0.com
Ana Lolo
مشرفة عامة
مشرفة عامة
Ana Lolo

الجنس الجنس : انثى
العمل/الترفيه : التاليف الغناء

مُساهمةموضوع: رد: يوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$   يوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$ Icon_minitime1السبت 16 مايو 2015, 00:29

هههههههه شكرا على الموضوع استمر وكمل
ماستر نت
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
ماستر نت

تاريخ الميلاد : 01/01/1995
العمل/الترفيه : تطوير مواقع
SMS : نشكر الله

مُساهمةموضوع: رد: يوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$   يوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$ Icon_minitime1السبت 16 مايو 2015, 22:29

الحلقه الثانيه
على سنجه عشره
هاتلى خدامه

الزوجيوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$ Mood0:شوفتى الاستاذ سيد زميلى فالشغل بيحكيلى ان مراته بتبقى محضراله كل لبسه اللى هايخرج بيه كله نظيف وجاهز عالبس مش يقعد يدور
الزوجةيوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$ Mood22:ايوة عشان مراته عندها خدامه هى اللى بتعمل كل دهيوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$ Mood23
الزوجيوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$ Mood19:هيجرى ايه لو عملتى زيها دى حاجه سهله وبسيطه مش هتاخد من وقتك الثمين حاجه ومايجراش حاجه لو فاتتك حلقة من المسلسل ولا الفيلم اهو كله زى بعضه
الزوجةيوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$ Mood22:هاتلى خدامه وانا مش هخليك محتاج حاجه
الزوج:اهى دى الستات اللى الواحد يفرح كده وهو داخل عليها وعمره مايتخانق معاها
الزوجةيوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$ Mood4:حرام عليك هاتخلينى اجيب فسيرة الست ليه عموما هى طول النهار ف النادى وبترجع اخر النهار تاخد شاور وتتعشى وتنام وعضوة فاحدى الجمعيات يعنى ممكن يكون صاحبك مابيشوفهاش الا بالصدفه يعنى عايش مع الخدامه
الزوجيوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$ SFun_duh2:والله دى حاجه حلوة بس لو كانت الخدامه تستاهل
الزوجةيوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$ Mood25:دى اللى ربنا قدرك عليها واسمعتها

هههههههههههههه

يوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$ 220الى اللقاء مع يوميات جديدة استنونى
https://masterneet.0wn0.com
Silvers Rayleigh

Silvers Rayleigh

الدولة الدولة : دولة فلسطين العربية
تاريخ الميلاد : 17/03/2001
SMS : اشكر الله

مُساهمةموضوع: رد: يوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$   يوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$ Icon_minitime1السبت 16 مايو 2015, 22:41

ههههههههههههههههههه كمل يا كبير بدنا المزيد Very Happy
https://www.facebook.com/mohammad.shoulri121?ref=aymt_homepage_p

يوميات زوجة مفروسة جدا #$"*-متجدد يوميا"*-#$
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  كرتون اسلامي يوميات مؤمن مع الآداب الإسلامية